سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
 
 

 

چند روزی از آغاز طرح امنیت اجتماعی و برخورد با بدحجاب‌ها می‌گذرد؛ اما فیلم‌های سینمایی روی پرده در ترویج مدهای فانتزی از هم پیشی می گیرند و هر که در این میدان متنوع تر باشد بازارش گویی پر رونق‌تر است. 

 توجه :در صورت ندیدن تصاویر صفحه مورد نظر را رفرش نمایید.

در واقع آیا یکی از ریشه های مهم تزریق مدام فساد و بد حجابی در جامعه برخی بازیگران سینما و برخی دست اندر کاران سینما نیستند؟!
آیا نه اینکه سینما یکی از مروجین فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست ؟
ولی جای فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در کجای بازی این بازیگران نهفته است ؟

جالب این جاست که اقدام حداقلی در اغلب فیلم‌ها برای رعایت حجاب انجام نشده و الگوهای دیداری به قشر جوان و نوجوان عرضه می شود و در مقابل اگر فردی بخواهد از مدهای ارائه شده در برخی فیلم‌ها در معابر عمومی و در سطح شهر  استفاده کند، مورد پرسش قرار می گیرد!

فیلم عروسکمی بایستی به دلیل حساس بود موضوع، علاوه بر این که باید اقدامات فرهنگی و زیربنایی مناسبی در این خصوص انجام شود باید مسئولان ذی ربط نیز به این گونه افراد که هنجارها را زیر پا می گذارند تذکر دهند که با این نوع پوشش ها در انظار عمومی ظاهر نشوند.


فیلم نار
چرا که وضع آرایش و لباس بازیگران در درون و بیرون فیلم است که انصافا گاها از سینمای هالیوود که شهوت یک پای ثابت خیلی از فیلمهاست پا را فراتر میگذارد و عملا بازیگران  را شاهد هستیم که اصلا به تحریک کردن جوانان روی پرده سینما مشغولند و سود این بی برنامگی در جیب یک سری می رود  و دودش طبق معمول بر قشر جوان این مملکت وارد میشود.


به نظر می رسد این رفتارهای ضد و نقیض در حوزه های مختلف و برخورد متفاوت مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با مقوله حجاب و بدحجابی باعث به وجود آمدن نوعی دو گانگی و ابهام در افکار عمومی جامعه شود و سئوالی در ذهن مردم شکل بگیرد که آیا بنا به اعتقاد مسئولان این نوع پوشش بازیگران و هنرمندان جامعه، بد پوششی به حساب نمی آید؟

فیلم عاشق

چه کسی متهم است من یا ....؟!!

اما حرف آخر !

سردار روزبهانی و تمامی مسولین این سرزمین!

آیا "بازیگران بدپوشش" هم مشمول طرح امنیت اخلاقی می شوند؟
شما که مصداق  برخورد با هنجارشکنان در رابطه با نوع پوشش خانم‌ها را :شلوار تنگ و کوتاه ،مانتو کوتاه وتنگ ،آرایش غلیظ و شدید ،شال‌ کوتاه ،پوشش‌های نامتعارف( غربی) ،موهایی که از جلو  و پشت شال و روسری بیرون باشند . را میدانید . و در صورت بازداشت فرد برایشان حکم قضایی صادر میکنید.
آیا نباید به فکر ریشه یابی این مقوله بپردازید ؟
آیا جوانی که الگوی پوشش را در صدا و سیما میابد و آن را اجرا میکند باید متهم باشد یا .....؟!

... برای همه آنها که در سریال ها آنچه را که نیست می سازند و آنچه را که دوست نداریم می پوشند و آنچه را که غنا می دانیم می نوازند ! برای آنان که از شهدا و فقط نماد نشان می دهند آن هم نا صحیح و برای آنان که با رانت و مافیا سعی در پایمال کردن ارزشها دارند ! البته این با حضور نیروهای حزب اللهی و متعهد در سازمانها و مردم غیرتمند هرگز پیروز نخواهند شد . هرچند که سیاهی لشکرشان فزون تر از سپیدی ما باشد . چرا که وعده اللهی این است و خداوند وعده داد مستضعفان وارثان زمینند

 




موضوع مطلب : حجاب, دختر بی حجاب, بی حجابی, حجاب زن, پوشش ولباس زن ومرد, محارم

ارسال شده در تاریخ : شنبه 90 تیر 4 :: 9:9 عصر :: توسط : « ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است »

درباره وبلاگ
فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات حجاب است .
آخرین مطالب
آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 501822