سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
 
 

به گزارش مشرق، مدتی است بازیگران صاحب لنزهای آبی و دماغ های تراشیده شده و لب های قلوه ای و صورت های بوتاکس زده با استفاده از رانت دوربین های صداوسیما به نام و نانی رسیده اند و بدون کمترین واهمه ای هم به عرضه مجانی خود در فضای مجازی مشغول هستند تا بلکه هویت واقعی خود را نشان دهند.

این بازیگران فیلم ها و سریال های تلویزیونی می خواهند به مخاطب بگویند این تصویری که از ما در جعبه جادویی می بینید متعلق به اقتضائات دوربین های صدا و سیما است و گرنه ما در پشت صحنه آن گونه که ما را در کوچه و خیابان و در شبکه های اجتماعی و پشت جلد نشریات زرد می بینید هستیم.

آقایان صداوسیمایی یادشان هست زمانی که قرار شد از یک بازیگر چادری در سریالی تجلیل به عمل آید و مدیر ساده لوح شبکه هم اعلام کرد حجاب این خانم در سریال می تواند الگوی همه دختران ایرانی باشد، این دختر چادری سریال با چه حجاب زننده ای بر روی سن حاضر شد تا عرق شرم لااقل بر تعدادی از دست اندرکاران این شبکه بنشیند و این بازیگر نشان داد که ما به دختران مان در رسانه ملی دروغ می گوییم. و مگر در جشنواره پلیس از بازیگر مطرح این روزها خواسته نشد با حجاب برتر خود که در سریال بازی می کند در این جشنواره حاضر شود و جایزه خود را بگیرد اما وی حاضر به این کار نشد تا شاید مدیران ما تکانی بخورند و طرح دیگری براندازند.

مردمی که پای رسانه ملی می نشینند حرمت دارند. به آنان نباید دروغ گفت و مکر ورزید.چرا تهیه کنندگان و کارگردانان ما به جای بازیگر به دنبال مانکن هستند؟ با پوزش از مخاطبان، تعدادی از این تصاویر را جهت تلنگر به مدیران صداوسیما مرور می نماییم.

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 90 مهر 26 :: 1:27 عصر :: توسط : « ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است »

درباره وبلاگ
فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات حجاب است .
آخرین مطالب
آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 501169