mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام. حجاب بعد از خلأ ناشي از دوران پهلوي، بعد از انقلاب در ايران باز به جامعه برگشت، ولي به مرور دوباره کم حجابي افزايش يافت. آقاي رفسنجاني در خاطراتش در فروردين68 اشاره مي کند براي اوّلين بار متوجه شده که خانمها موهايشان را از زير روسري بيرون مي ريزن و جوراب نازک مي پوشن! اين مسئله به مرور افزايش پيدا کرد و به شکل امروزي رسيده که صورتها آرايش و پاها بدون جوراب و نصف موها هم بيرون هست! حتي برخي اينکار را زير چادر انجام مي دهند.
ولي مسئله ديگر، بحث عفاف است! اواسط دهه هفتاد، روابط دوستي بين جنسيتي افزايش پيدا کرد، به مرور تا اواسط دهه هشتاد دوستي با جنس مخالف براي اکثر اقشار جامعه، عادي شد و حتي داشتن رابطه جنسي دوستها هم براي خيليها عادي شد، امّا امروزه در اثر تبليغات ماهواره ها و سينما نگرش کثيف ديگري ايجاد گرفته اون هم اينکه پسر و دختري با هم همخانه بشوند، بعد از مدّتي اگر ديدند با هم سازگاري دارند، با هم ازدواج کنند! يعني عملاً مثل غربيها از زنا به ازدواج برسند يا رابطه رو به ديگري منتقل کنند. شما اين آدرس که خاطرات يک عاقد را نشان مي دهد را ببينيد که در بخش نظرات چقدر از کساني که کامنت گذاشتن از اينکار دفاع کردن:

http://1aghed.blogfa.com/post-292.aspx

غرضم از اين سخنان اين بود که بدانيد، که مسئله امروز محدود به پوشش سر و حجاب نيست، شيطان در اثر اهمال نسلهاي قبل خيلي پيشروي کرده. بايد با هجمه روز دشمن مستقيماً درگير شد و در حدّ اون کار کنيم وگرنه بايد روز قيامت پاسخگو باشيم. من در زمينه شبهات مشغولم، ولي اين بحثها براي شما که در زمينه حجاب فعّاليد بيشتر مطرح است.