سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
 
 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رهبر با بیان این مطلب گفت: توقعی که از دولت اصولگرا برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی میرفت را شاهد نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بدحجابی مقطعی و ناکارآمد بوده است، گفت: اکنون دیگر بحث بدحجابی مطرح نیست، بلکه جامعه دچار معضل جدیدی شده که در خیابانها و اماکن عمومی شهر شاهد کشف حجاب هستیم.

نماینده مردم اصفهان خواهان مبارزه جدی با این پدیده شد و گفت: آنقدر نسبت به بدحجابی بی تفاوتی صورت گرفت که بی حجابی را شاهد هستیم.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس با انتقاد از کسانی که مبارزه با معضل بدحجابی راوظیفه نیروی انتظامی میدانند گفت: تمام نهادهای دولتی و غیردولتی وظیفه دارند برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند، اما

متاسفانه شاهد هستیم که دولتمردان با مساله حجاب ، سیاسی برخورد می‌کنند.

نماینده اصفهان با تاکید بر اینکه مجلس همواره نسبت به مساله بدحجابی هشدار داده است، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت همواره از طرح عفاف و حجاب حمایت کرده و مخالف اقدامات مقطعی و زودگذر بوده اند.

وی با اشاره به تذکرات مکرر نمایندگان به مسئولان گفت: متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد، زیرا اگر آقایان می‌خواستند اعتراض‌های ما را بشنوند امروز وضعیت حجاب جامعه این گونه نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه این فرهنگ غلط باب شده که در مناسبتهایی همچون ماه مبارک رمضان یا ایام یک موجی به راه می اندازند وعلیه بدحجابی قیام می‌کنند و پس از آن خاموش می‌شود.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس، مبارزه با بدحجابی و بی بند وباری را نیازمند یک برنامه ریزی اصولی و مستمر دانست و گفت: باید در این زمینه برنامه های جدی طراحی و تمام دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق این مهم بسیج کرد.




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : دوشنبه 90 مرداد 17 :: 10:56 عصر :: توسط : « ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است »

درباره وبلاگ
فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات حجاب است .
آخرین مطالب
آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 502015